Information
Afsendelse af varer:
Varer afsendes næstkommende hverdag, efter betaling er modtaget.
Når pakken er indleveret til afsendelse i en pakkeshop, betragtes
pakken som værende i kurerens besiddelse.
Du kan spore din pakke på kurerens hjemmeside.
Spor pakken via GLS: https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke eller i GLS App.
Spor pakken via PostNord: https://www.postnord.dk/varktojer/track-trace/ eller i PostNord App.
Har du spørgsmål til pakken, efter at pakken er indleveret til afsendelse, bedes du kontakte kureren.
Betalingsmuligheder:
Webshop: MobilePay og
bankoverførsel.
Ved afhentning på salgs adressen: MobilePay og kontant. Ved kontant betaling skal det være lige på beløbet.
Fortrydelsesret:
Købte varer tages ikke retur.
Forbehold:
Der tages forbehold for fejl vurderinger af varer.
Fragt:
Køber betaler fragt.
Vejer en vare mere end 20 kg skal den afhentes på salgs adressen, dette vil dog fremgå i varebeskrivelsen.
Vejer det samlede køb over 20 kg skal det afhentes på salgs adressen, dette vil du blive informeret om ved betalingsprocessen, da det ikke vil være muligt at tilkøbe fragt, men kun vælge "Hent på salgs adresse".
Levering:
Pakker sendes med GLS eller PostNord til erhvervs- eller privat adresse samt PakkeShop. Har du ønske om levering til en speciel PakkeShop, kan det noteres under betalingsprocessen.
Gældende leveringsbetingelser finder du på kurerens hjemmeside.
Har du givet tilladelse til at pakken må stilles, uden kvittering, på din adresse, er det på eget ansvar!
Det er også muligt at afhente varer på adressen der sælges fra.
Reklamation:
Er sendte varer beskadiget ved modtagelse, henvises der til at
oprette en reklamation hos kureren, via kurerens hjemmeside.
Varer der afhentes på salgs adressen kan der ikke oprettes
reklamation på, da varen så er købt som beset.